هیوندا موتور آمریکا

تاریخ ارسال : 1400/08/29

هیوندای موتور آمریکا، که دفتر مرکزی آن در دره فواره، کالیفرنیا واقع شده است، یکی از شرکت های تابعه شرکت هیوندای موتور کره است.

 

خودروهای هیوندای توسط هیوندای موتور آمریکا در سراسر ایالات متحده توزیع می شوند و از طریق بیش از 830 نمایندگی در سراسر کشور فروخته و خدمات رسانی می شوند.

تمامی خودروهای هیوندای فروخته شده در ایالات متحده تحت پوشش برنامه تضمینی هیوندای قرار می گیرند که شامل گارانتی محدود خودرو جدید کاملاً قابل انتقال 5 ساله/60000 مایلی، گارانتی محدود پیشرانه 10 ساله/100000 مایلی هیوندای و پنج سال کمک جاده ای رایگان است.

Hyundai Blue Link Connected Care به دارندگان مدل های هیوندای مجهز به سیستم تلماتیک Blue Link خدمات ایمنی فعال و مراقبت از خودرو را به مدت یک سال با ثبت نام رایگان ارائه می دهد. این خدمات عبارتند از:

 اعلان تصادف خودکار، کمک جاده ای پیشرفته، هشدار عیب یابی خودرو، گزارش ماهانه سلامت خودرو و برنامه ریزی خدمات در خودرو.

تعمیر هیوندا

از آنجا که خودرو های خارجی دارای موتور های متفاوتی نسبت به خودرو های داخلی هستند برای تعمیر نیاز به یک تیم یا فرد متخصص دارند و نمی توان برای تعمیر آنها به هر کس اطمینان کرد برای اطلاع از بهترین تعمیر گاه خودرو های خارجی به خصوص خودرو هیوندا وارد سایت ما شوید.

واقعیت افزوده خودرو هیوندا

شرکت هیوندا اولین خودروساز اصلی که کتابچه راهنمای مالک دوبعدی و سه بعدی را برای گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی راه اندازی کرد.

راهنمای مجازی هیوندای راه های راحت و ساده ای را برای آشنایی با قابلیت های کامل خودرو ارائه می دهد.

امداد هیوندا

برای خیلی از شما این مورد پیش آمده که در یک مسیر خودرو شما دچار مشکل هایی از جمله پنچری، خرابی موتور یا ... و باعث شده در رسیدن به موقع به مقصد به مشکل بخورید.

 امداد خودرو 021 در هر زمان از شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد و در صورت تماس با این امداد خودرو در کوتاه ترین زمان خبره ترین افراد را برای کمک به شما اعزام میکند.

عاملیت مجاز هیوندا

امداد خودرو 021 با رعایت تمام استاندارد ها و شرایط لازم توانسته عاملیت مجاز هیوندا را کسب کند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

واقعیت افزوده هیوندا با کدام مدل ها سازگار است

11 نوامبر 2015 – اواخر امسال، هیوندای اولین خودروساز اصلی خودرو بود که اپلیکیشن دستی مالک واقعیت افزوده را راه اندازی کرد.

 برنامه راهنمای مجازی هیوندای برداشت مدرن این برند از کتابچه راهنمای مالک سنتی است که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود برای دریافت اطلاعات مربوط به تعمیرات، نگهداری و ویژگی‌های خودرو استفاده کنند.

 در زمان عرضه، راهنمای مجازی هیوندای با مدل سوناتا 2015 سازگار است و به زودی برای مدل های دیگر نیز در دسترس خواهد بود. برنامه جدید بیش از 45 ویژگی اصلی سوناتا را می شناسد و برای دانلود رایگان در فروشگاه اپل اپ و گوگل پلی در دسترس است.

هیوندای از نتایج نظرسنجی مصرف‌کنندگان برای تعیین ویژگی‌های دشوار خودرو  در گنجاندن در راهنمای مجازی استفاده کرد. این برنامه همچنین شامل 82 ویدیوی آموزشی، شش تصویر سه بعدی است که به محض اسکن کردن قسمت‌های وسیله نقلیه خود مانند قسمت موتور بیش از 50 راهنمای اطلاعاتی ظاهر می‌شوند.

 

فرانک فرارا، معاون اجرایی، هیوندای موتور آمریکا، گفت: «راهنمای مجازی با هدف آموزش به مالکان ما در مورد نحوه استفاده از عملکردها و ویژگی‌های وسیله نقلیه خود است. ما ایده کتابچه راهنمای مالک را مدرن کردیم تا تجربه کاربری با بالاترین کیفیت را برای جمعیت رو به رشد مصرف کنندگان باهوش فناوری ارائه کنیم.

کسب اطلاعات مختلف درباره قطعات خودرو توسط اسکن قطعه

راهنمای مجازی هیوندای از فناوری ردیابی دو بعدی و سه بعدی برای ارائه سطوح عمیق اطلاعات مربوط به قسمت های مختلف خودرو استفاده می کند. کاربران به سادگی دوربین گوشی یا تبلت خود را روی قسمتی قرار می دهند که می خواهند درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

راهنمای مجازی هیوندای می تواند به صورت مجازی اطلاعات مربوط به ویژگی های زیر را شناسایی و ارائه دهد:

•فیلتر هوا

• کروز کنترل هوشمند

• جفت شدن تلفن بلوتوث

• نشانگرهای هشدار دهنده

•ساعت

•روغن موتور

•روغن ترمز

•جعبه فیوز

• صندوق عقب هوشمند

درباره شرکت هیوندای موتور

شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، متعهد است که شریک مادام العمر در خودرو و فراتر از آن باشد. این شرکت که رهبری گروه موتور هیوندای را بر عهده دارد، دارای ساختار تجاری نوآورانه ای است که می تواند منابع را از آهن مذاب به خودروهای تمام شده به گردش درآورد، همچنین محصولات پرفروش با کیفیتی مانند النترا، سوناتا و جنسیس را ارائه می دهد.

هیوندای موتور دارای هشت پایگاه تولیدی و هفت مرکز طراحی و فنی در سراسر جهان است و در سال 2014، 4.96 میلیون دستگاه خودرو در دنیا به فروش رساند. هیوندای موتور با تقریباً 100000 کارمند در سراسر جهان، به ارتقای خط تولید خود با مدل‌های بومی‌سازی شده ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند تا رهبری خود را در فناوری پاک تقویت کند.

about turki

آشنایی با صفر تا صد کشور ترکیه

زهرا محمدی

نویسنده

15

مقاله

1399/12/27

تاریخ ایجاد