زیباترین هتل های ترکیه

تاریخ ارسال : 1400/08/26

سفر به هر سرزمین خارجی مانند دوز طراوت در زندگی است که همه باید مکررا آن را تجربه کنند. غنی سازی خود با تاریخ، فرهنگ و مکان های مختلف کشورهای خارجی همیشه ایده خوبی است. ترکیه برای همه کسانی که به دنبال استراحت در سواحل یا گشت و گذار در مکان های تاریخی هستند، یک تجربه عالی ارائه می دهد.

 پیدا کردن یک مکان خوب برای اقامت در یک کشور جدید می تواند برای بسیاری از ما کمی دشوار باشد، از این رو ما این لیست منحصر به فرد از برترین هتل های ترکیه را تهیه کرده ایم تا اقامتی راحت با تمام امکانات را برای شما فراهم کنیم تا بتوانیم سفر لذت بخش را برای شما به ارمغان آوریم.

ساده ترین روش خرید خانه در ترکیه برای ایرانی ها

اگر به دنبال خرید با اجاره خانه در ترکیه هستید حتما از سایت ما دیدن کنید و در صورت نیاز از مشاوران ما در این زمینه مشورت بگیرید. همچنین می توانید کیس های مناسبی را در لوکیشن های بسیار عالی در سایت ما مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید

  1. هتل ویلا تورکا

در لیست هتل های مقرون به صرفه ترکیه، هتل ویلا تورکا یک گزینه ایده آل است که یک بوتیک هتل 4 ستاره واقع در قلعه آلانیا است. دکور هتل شما را به محله های قدیمی ترکیه می برد و بینشی واقعی از فرهنگ این کشور به شما ارائه می دهد.

از عمارت تاریخی با منظره دریای عجیب و غریب گرفته تا ویلای لوکس و سوئیت ماه عسل، اتاق‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد که همگی مجهز به امکانات مدرن و راحتی هستند.

همچنین یک استخر با جکوزی وجود دارد که می توانید پس از یک روز پر هیجان ماجراجویی یا گشت و گذار در آن از یک حمام آرامش بخش لذت ببرید.

چای و قهوه رایگان نیز در دسترس است که می توانید در هر زمانی از روز سفارش چای و قهوه دهید. با قیمت های نه چندان گزاف، امکانات این هتل آن را به یکی از بهترین هتل های ترکیه تبدیل کرده است.

  1. ماندارین اورینتال

ماندارین اورینتال بدروم یکی از بهترین هتل های ترکیه و یک هتل 5 ستاره خیره کننده است که محیطی سورئال است و امکانات مجلل را ارائه می دهد. این هتل با داشتن ساحل خصوصی و فعالیت های تفریحی، مکانی عالی برای تجدید قوای ذهن و بدن شماست.

 این هتل با منظره‌ای باشکوه از دریای اژه، در محیطی آرام قرار گرفته است که همگی با فضای داخلی عالی و زیبا تزئین شده است. گزینه‌های مختلفی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها وجود دارد که منظره‌های متفاوتی از دریا یا باغ سرسبز را ارائه می‌دهند. برخی از سوئیت‌ها دارای استخر خصوصی هستند و به تمام امکانات رفاهی 5 ستاره دسترسی دارند.

 

مرکز آبگرم و تندرستی هتل تجربه‌ای آرامش‌بخش و شفابخش را ارائه می‌دهد که در میان محیطی ایده‌آل قرار گرفته است. سونا و اتاق های بخار نیز برای لذت بردن از یک حمام آرامش بخش در دسترس شما هستند. همچنین این هتل دارای استخر سرپوشیده و روباز نیز می باشد.

این هتل دارای گزینه های عالی برای ناهار خوری و بار است که دارای فضای داخلی پیچیده، محیطی فریبنده و منوی گسترده است. بار ماندارین، بار و رستوران استخر، سوفرا، کلاب و بار ساحلی آبی، آساجیو، کوروچان توسط IOKI و بدروم بالیکچیسی برخی از گزینه‌های ناهار خوری و بار در اینجا هستند.

  1. هتل و اسپا کاپادوکیا هیل

هتل و اسپا کاپادوکیا هیل، واقع در گور کاپادوکیا، یکی از مقرون به صرفه ترین و عالی ترین هتل ها برای اقامت شما در ترکیه است.

 این هتل دارای بهترین امکانات مانند وای فای، و اسپا، مرکز سلامتی، سالن بدنسازی و رستوران هایی است که می توانید از لحظات فراغت خود لذت ببرید. می توانید از غذا خوردن در بهترین رستوران محل لذت ببرید که طعم وسوسه انگیزی از غذاهای اصیل ترکی را به شما ارائه می دهد.

هتل و اسپا کاپادوکیا هیل دارای یک استخر روباز و سرپوشیده است که می توانید در آن استراحت کنید و از عصر خود لذت ببرید.

 

 

بهترین گزینه های طراحی شده برای اقامت لوکس شما وجود دارد که دارای اوقات فراغت و راحتی است، اما معماری بسیار متمایز دارد. شما می توانید از بین 43 اتاق که به عنوان اتاق زیر شیروانی، سوئیت سنگی و غار طبقه بندی می شوند، محل اقامت خود را رزرو کنید.

یکی دیگر از امکانات عالی که در اینجا برای مهمانان ارائه می شود یک تلویزیون هوشمند در اتاق آنها است که می توانند تمام اطلاعات مربوط به اسپا، رستوران ها و سایر خدمات را دریافت کنند.

  1. هتل شرایتون بورسا

اگر برای گذراندن تعطیلات در ترکیه برنامه ریزی کرده اید، هتل شرایتون بورسا یکی از بهترین اقامتگاه هایی است که می توانید برای بازدید رزرو کنید. هتل شرایتون بورسا که در فاصله ای قابل دسترس از بندر فری Mudanya-Guzelyali قرار دارد، 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد.

 

هر یک از اتاق ها و سوئیت های شیک اینجا با بهترین فناوری و امکانات برجسته مانند تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، تهویه مطبوع، حمام خصوصی و امکانات دیگر طراحی شده اند. حتی می توانید اقامت خود را در باشگاه و اتاق های اجرایی رزرو کنید تا با صبحانه رایگان به سالن Executive Club Lounge دسترسی پیدا کنید. 171 اتاق مهمان وجود دارد که تفریح ​​و تجمل را برای تعطیلات شما تعریف می کند.

 

چیزی که شرایتون بورسا را ​​به هتل لوکس عالی برای شما در ترکیه تبدیل می‌کند، خدمات امیدوارکننده و کمک اتاق 24x7 است. رستوران های شرایتون بورسا طعم دلپذیری از غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای را ارائه می دهند که توسط سرآشپزهای درجه یک جهانی تهیه شده است. علاوه بر تجربه جوانسازی شما، امکانات اسپا در اینجا شامل تمام مانیکور و پدیکور، اسکراب بدن، ماساژ و موارد دیگر می شود.

  1. پارک این بای رادیسون

پارک این بای رادیسون با معماری شیک، مبلمان مدرن و دسترسی آسان از هر گوشه شهر ازمیر، یکی از بهترین هتل های ترکیه برای اقامت در تعطیلات شما است. این هتل در چند مایلی فرودگاه بین المللی عدنان مندرس و نزدیک به بسیاری از جاذبه های دیگر ترکیه واقع شده است.

 

این ملک لوکس 137 اتاق را در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین اقامتگاه ها را انتخاب کنید. با اقامت خود، از امکانات رفاهی مانند وای فای رایگان، مبلمان نفیس، و ملافه برخوردار خواهید شد. این اقامتگاه بزرگ دارای حمام خصوصی، لوازم آرایش، تلویزیون صفحه تخت برای سرگرمی شما و غیره برخوردار است. یک رستوران و کافه در محل وجود دارد که می‌توانید طعم غذاهای ترکی، کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان را میل کنید.

 

اگر در سفر رسمی به ترکیه هستید، پارک این بای رادیسون که نیاز هر مسافری را برآورده می کند، دارای یک مرکز تجاری و اتاق جلسات است. از دیگر امکاناتی که می توانید در طول اقامت خود از آنها لذت ببرید شامل مرکز تناسب اندام و پارکینگ رایگان است.

about turki

آشنایی با صفر تا صد کشور ترکیه

زهرا محمدی

نویسنده

15

مقاله

1399/12/27

تاریخ ایجاد