خرید خانه در ترکیه

تاریخ ارسال : 1400/07/10

ترکیه یکی از زیباترین و جذاب ترین کشورهای جهان است. امروزه تنها کشور مسلمان سکولار است که ترکیبی سرسخت از تأثیرات فرهنگی شرق و غرب را در بر می گیرد. این کشور بیش از 10 هزار سال مسکونی بوده است.

 در سراسر ترکیه می توانید ویرانه های شگفت انگیزی (از تروا تا ساید) ، کلیسا های قدیمی و قلعه ها را پیدا کنید.

این کشور فوق العاده دوستانه است ، حتی در خیابانهای شلوغ استانبول هم متوجه رفتارهای صمیمی مردم خواهید شد. به روستاهای کوچکتر در ساحل ترکیه بروید و جوامع گرم و دوست داشتنی ترک را خواهید دید. 800

 کیلومتر خط ساحلی ترکیه توسط چهار دریای مختلف احاطه شده است و این مکان را به مکانی خیره کننده برای تفریحات ساحلی و تفریح ​​در زیر نور آفتاب تبدیل کرده است. استراحت گاه ها و روستاهایی مانند آلتینکوم ، فتحیه ، آنتالیا ، مارماریس و بدروم هر ساله هزاران نفر را برای تابستان ها در کنار دریا جذب می کنند و املاک در ترکیه به اندازه خود این کشور متنوع است.  

توجه کنید!

برای آشنایی بیشتر با نحوه خرید خانه در ترکیه و همچنین معرفی مناسب ترین کیس های خانه در شهر های مختلف ترکیه اینجا کلیک کنید.

 

خانه ویلایی در ترکیه

خرید ملک در بدروم

املاک در بدروم ، بندر ترکیه در شبه جزیره بدروم ، یک انتخاب رایج برای پذیرایی از مسافران است که به دنبال آپارتمان در ترکیه هستند ، زیرا بدروم مرکز گردشگری و قایقرانی است و به دلیل خط ساحلی جذاب و زندگی شبانه ، تفریحی محبوب برای اروپاییان شمالی است.

 هر تابستان این شهر میزبان بیش از 250،000 گردشگر است که بسیاری از آنها در آپارتمان ها و ویلاهای بدروم سرمایه گذاری میکنند. اگر قصد خرید ملک در بدروم را برای اهداف سرمایه گذاری دارید ، گزینه عالی برای انتخاب خواهد بود. ملک در بدروم هر ساله تقاضای زیادی از طرف گردش گران داشته و مورد استقبال افراد زیادی از خارجی ها قرار گرفته.

شهر بدروم در ترکیه

خرید ملک در فتحیه

شهر فتحیه که غنی از آثار باستانی و جدید است ، یکی از مراکز معروف گردشگری ترکیه است و املاک فتحیه در بین کسانی که مایل به نقل مکان هستند محبوبیت فزاینده ای پیدا می کند. اخیراً سرمایه گذاری قابل توجهی برای ارتقاء زیرساخت ها و امکانات به فتحیه و املاک فتحیه انجام شده است.

این شهر در دامنه کوههای مندوس واقع شده است، شهر بندری زیبا فتحیه از سال 334 قبل از میلاد مقصد سفر مسافران بوده است و املاک در فتحیه همچنان سرمایه گذاران و گردشگران را به خود جذب می کند که مشتاق استفاده از ویلاهای فتحیه، آپارتمان ها و روستاهای جذاب همچنین سواحل بکر فتحیه در زیر نور خورشید هستند.

شهر فتحیه در ترکیه

خرید ملک در آلتین کوم

آلتین کوم یک شهر تفریحی در کنار دریای اژه در ترکیه است. این شهر دارای سه ساحل اصلی است و بین گردشگران انگلیسی و ترک محبوب است. این واقعیت که آلتین کوم در بین گردشگران ترک محبوبیت دارد ، سرمایه گذاری در ملک در آلتین کوم را انتخاب خوبی می کند زیرا ملک آلتین کوم هم برای بازارهای خارجی و هم برای بازار داخلی جذابیت دارد و پتانسیل شما برای فرصت های اجاره ای را دوچندان می کند.

اگر به دنبال خانه ای برای تعطیلات هستید و نه یک ملک سرمایه گذاری ، ملک Altinkum دارای برخی از مناطق زیبا در ترکیه است. به هر حال ، آلتین کوم به معنی "ماسه های طلایی" است و با شن های سفید آن که به دریا متمایل شده اند، به راحتی می توان دید که نام آن از کجا گرفته شده است.

شهر آلتین کوم در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

اگر به دنبال خرید یک خانه در ترکیه به عنوان یک فرد غیر مقیم هستید، در مورد مسائل حقوقی چند نکته را باید در نظر داشته باشید. در اینجا ما شمارا درباره اینکه از کجا باید شروع کنید راهنمایی میکنیم. ابتدا برای آشنایی بیشتر با قوانین خرید خانه در ترکیه مقاله مارا در سایت یاردیم دنبال کنید.

ترکیه با تاریخ، فرهنگ، طبیعت و آب و هوای دیدنی خود، همیشه مقصدی مطلوب برای بسیاری از مهاجران در سالهای دور بوده است. این ویژگی ها برای داشتن یک زندگی سالم و شاد بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. با این حال، مهاجرت از کشور مادری خود  به کشوری دیگر می تواند دلهره آور باشد، به ویژه اگر زبان یا محل زندگی خود را نمی دانید. خوشبختانه، من اینجا هستم تا راهنمایی هایی را برای شروع به شما ارائه دهم.

چگونه در ترکیه خانه پیدا کنیم

وب سایت sahibinden.com، که به انگلیسی به عنوان "از طرف صاحب" ترجمه می شود، به عنوان یک منبع عالی برای یاد گیری آنچه لازم است درباره خانه های ترکیه بدانید و همچنین میزان رفت و آمد و مناطق مختلف ترکیه گفته شده است. همچنین میتوانید از طریق این سایت با مشاوران املاک در ترکیه بهراحتی از هر جای دنیا ارتبباط بر قرار کنید. همچنین میتوانید اجاره ها و املاک فروشی را جستجو کنید، یا میتوانید از نقشه های سه بعدی در این سایت استفاده کنید و مناطق مختلف در ترکیه را به صورت تصویری ببینید و با بزرگ نمایی و کوچک نمایی این نقشه به خوبی از بافت مناطق مختلف ترکیه مطلع شوید.

 

چرا ما خرید ویلا را توصیه می کنیم؟

داشتن یک خانه در ترکیه نه تنها راحت بلکه مفید است. در اینجا مزایای خرید ویلا در ترکیه آورده شده است:

1. تعطیلات: رزرو هتل، با رعایت برنامه و قوانین هتل ها، نیاز به تحمل گردشگران متعدد و محیطی شلوغ خواهید بوغ. با داشتن یک ویلا در کنار دریا، می توانید هر زمان که می خواهید با خانواده خود به تعطیلات بروید.

 

2. صرفه جویی در هزینه ها: با این حال که، ویلاها گران ترین نوع ملک هستند، مبلغی که شما برای آن پرداخت می کنید، بیشتر از مسکن مشابه در شهرهای بزرگ روسیه نخواهد بود. علاوه بر این، شما یک خانه کاملاً مجهز آماده برای نقل مکان خواهید داشت.

 

3. سرمایه گذاری: شما مختار هستید که با ملک جدید خود چه کار کنید: می توانید آن را اجاره دهید یا بفروشید. به هر حال، به دلیل اینکه قیمت ملک به طور مداوم افزایش می یابد، مقداری سود خواهید برد.

 

4. مالکیت زمین: با خرید ویلا، صاحب یک قطعه زمین در نزدیکی خانه می شوید. خارجی ها می توانند زمینی بیش از 10 درصد مساحت هر استان و بیش از 30 هکتار برای خود خریداری کنند.

 

5. محیط دوستانه.:ویلاها معمولاً در مناطق پرجمعیت قرار ندارند. موارد استثنا فقط مواردی هستند که در خط مقدم هستند.

نکات مهم درباره قوانین ترکیه

اگر قصد دارید ملک خود را ظرف پنج سال پس از خرید بفروشید ، به خاطر داشته باشید که مشمول پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه خواهید شد که درصد کمی بر سود حاصل از آن محاسبه می شود. کسانی که می خواهند خانه های خود را بفروشند نیز باید دارایی خود را توسط یک شرکت خصوصی ارزیابی کنند و مشمول پرداخت 4 درصد از ارزش واقعی مالیات شوند ، اگر خارجی ها ملک را به تنهایی خریداری می کنند ، به شماره شناسایی خارجی (yabancı kimlik numarası) همچنین مترجم و ترجمه گذرنامه های محضری خود احتیاج دارند شهروندان خارجی که قصد خرید زمین دارند نیز به 30 هکتار محدود شده اند و به خاطر داشته باشید که مقررات سختگیرانه ای در مورد امکان ساخت زمین در ترکیه وجود دارد و در ژوئیه سال جاری ، ساخت "خانه سرگرمی" در زمینه کشاورزی ممنوع شد. زمین. در همین حال ، با خرید املاک و مستغلات به ارزش معادل 250،000 دلار تا 19 سپتامبر 2018 ، تا زمانی که ملک مذکور را به مدت سه سال به فروش نرسانید ، می توانید شهروند ترکیه شوید.

 

 

 

 

about turki

آشنایی با صفر تا صد کشور ترکیه

زهرا محمدی

نویسنده

15

مقاله

1399/12/27

تاریخ ایجاد